Mina Husdjur!

ANGEL

Angel
är en ljusbrun och vit dvärgvädur på ett år, hon är försiktig men fortfarande otroligt gullig och gosig. Hon är född den 14 Augusti 2011.
ZELDA

Zelda
är en svartvit blandras, som jag hittade utanför Vingården en dag i en låda med texten 'Snälla ta med mig hem' på. Hon är otroligt söt och följer efter en överallt, älskar att busa och hoppa omkring. Vi vet inte riktigt hur gammal hon är eller när hon är född, men eftersom hon bara var en kattunge när jag hittade henne tror jag att hon är runt ett, två år.
 
KIM
 
Kim är en Golden Retriver på nästan ett år (han är född den 9 Januari 2012), en lekfull liten hane. Han älskar att följa med i sadelväskan och se på världen, samt att jaga fåglar och gräva. Han brukar också busa med Frost när han är ute i sin hage.
 
 
UNO
 
Uno är en Dalmatinervalp och det är också han som oftast följer med mig och Frost runt i Jorvik. Han är född på Julafton, den 24 December och blir snart ett år. Han är ganska blyg och gillar inte att bli lämnad ensam, men med dem han känner är han vild och busar omkring. Han är väldigt gullig och älskar att mysa i halmen inne i Frost's box.
 

- Daisy Moonstorm -


KOMMENTARER


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (visas ej):


Blogg:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback