Icegazer



                                                              ~Jorvik Islands Icegazer~
                                                     u.Wintersong e. Jorvik Islands Northgazer
 Jorvik Islands Icegazer är en  Oldenburgare på 4 år, han är då hingst! Min första hingst! Hämtade Icegazer, eller Gazze som han kallas, från Jorvik Islands stuteri ( samma stuteri som jag köpte Storm från ) Icegazer´s halvbror är då Daisy´s hingst Frostshadow, dem har samma mamma! Gazze är en så kallad ''titt'' häst, han är ohanterad, agressiv och helt enkelt inte van vid människo hantering! Jag köpte honom därför att jag vill ha nåt att arbeta med! Nåt man får ligga i hårdträning med! Därför köpte jag denna busunge!

// Dorro.... 
* Namnskylt till oss kommer *


KOMMENTARER


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (visas ej):


Blogg:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback