Ashtear aka Ash


  
                              Fullt namn: Ashtear  |  Smeknamn: Ash/Askan  |  Ålder: 6 [ f 07 ]
                                         Ras: Frieser   |  Färg: Kolsvart    |  Kön:  Hingst
  
 
     Ashtear kommer ursprungligen från Österrike men numera bosatt i Jorvik. Köpte honom våren -13         från en uppfödare långt upp i Jorvik. Han har ett hett temprament med glimten i ögat, framåt och            pigg. Han har tagit VM och EM silver i dressyr. Men jag tänker bara ha honom som en ''normal'' ridhäst och tävla nångång ibland. När jag fick honom haltade han på vänster fram, jag frågade vad so m hänt men fick inget svar. Tog honom till veterinären och det visade sig att han hade sprickor i benet och behövde operation om han skulle klara sig. Jag kunde inte säga nej åt det så nu 4 månader senare funkar han fint.
 
 
 
 
 


KOMMENTARER


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (visas ej):


Blogg:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback