Hemligt Uppdrag!

Var ute och galopperade i Gyllenbladsskogen med Frost när vi nästan snubblade över en jordhög! 
 
Jag stannade för att se vad det var.
 
 
Jag skyndade mig till Jaspers Pumpafarm för att fråga om en spade.
 
Haha, lyckat Jasper..
 
Jag galopperade tillbaka och satt av för att gräva.
 
Där i låg en kista! Men locket satt fast och gick inte att få upp, så jag tänkte genast på mina
vänner Rob och Bob i Smugglargrottan.
 
Rob lånade ut en kofot till mig.
 
Jag bröt upp kistan..
 
(nästa bild försvann, det stod iallafall 
"tillbaks dem, så vi blev av med det jobbet...Men nu ska vi se vad vi har i den här kistan...
Kolla här Daisy. Det här är något för dig, ett träns av bästa kvalitet. Ta det som tack för hjälpen.")
 
Jag fick då detta träns, "Postorderträns".
 
 


KOMMENTARER


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (visas ej):


Blogg:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback