Moraber!

 
Åkte iväg till Stall Gyllenbladet för att se på de nyinkomna hästarna, av rasen Morab. 
 
 
 
Det här var den första, som kostade 690 SC. Jag gillade inte riktigt färgen (eller manfärgen då med kroppens färg), men annars var den fin. 
 
Det här var den andra, som kostade 790 SC. Jag gillar att dem har fört in en isabellfärgad häst, men jag tycker inte att de mörkare partierna på benen riktigt passade in, men annars var den jättefin! Bland dessa tre så var denna min favorit.
 
 
 
Det här var den tredje, som kostade 590 SC. Den var fin, inte så speciell, men ja haha.
 
 
 
Rasinfot, ignorera att jag är fattig hehe x)
 
 
Och manen, som var vågig, vilket var fint!
 
---
- Daisy


KOMMENTARER


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (visas ej):


Blogg:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback