Ny häst :')

Jag säger bara välkommen hem Jorvik Islands Stormbeauty! Jo jag har varit o provridit massa olika hästar/ponnyer ( dock inte bloggat om det ) o just igår så var jag i Jorvikiska Halvön sedan till Jorvik Islands stuteri o provred ett Engelskt Fullblod på 4 år som heter Stormbeauty, kan säga att det var kärlek vid första ögonkastet :') Så idag kl 20.00 åkte jag för att hämta henne nere vid Moorlands strand :) Pratade lite med Bella Jorviksson ( uppfödare ) om pass o sånt, tydilgen bar Stormbeauty inte så bra tränad o så men Bella sa att det går att bygga upp henne ordentligt. Kommer nog andvända henne för hoppning eller nåt :) Sedan lastade vi ur Jorvik Islands Stormbeauty, hon var kolsvart... Men märkte att hon inte gillade transporter med båtar för hon kastade sig ut ur ''transportboxen''. Provred henne lite på stranden innan det var dags att skriva under MASSA papper o sedan skriva på passet :') 

Underbara Stormbeauty! 

Passet!


Det var då passet (älskar namnet på pappan '' Jorvik Islands Papyrus ) :D















 
 


KOMMENTARER


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (visas ej):


Blogg:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback