Dagens Träningspass!

 
Idag valde jag att löshoppa Frost, jag longerade honom först för att värma upp honom ordentligt (inte med på bilderna) men sen släppte jag honom och lät honom hoppa.
 
Vi började med några lägre hinder, på nittio centimeter, en meter, men höjde efter en stund till 1'10. Han var koncentrerad och tog fina språng, med mycket luft emellan så jag höjde till 1'20, och det gick superfint det med. 
På slutet höjde jag till 1'40, och som ni ser på sista bilder fixade han det med, utan problem.
 
Efteråt så travade och skrittade jag av honom, och ställde in honom i hans box, nu ska jag iväg och hämta en annan häst (undra vilken..)
 
 
 
 
 
 


KOMMENTARER


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail (visas ej):


Blogg:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback